Life Tastes Good

Tips διατροφής και ευεξίας για τις διακοπές από το Holmes Place Νutrition Center

Έτσι όπως δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο να αφεθεί κάποιος κατά τη διάρκεια των διακοπών από το άγχος και τις υποχρεώσεις της καθημερινότητας, το ίδιο συμβαίνει και με τις ποσότητα του φαγητού και του αλκοόλ, κάτι το οποίο οι περισσότεροι μετανιώνουν μόλις επιστρέψουν στους κανονικούς ρυθμούς.

Η Γιούλη Ματσάμα, Holmes Place Νutritionist, προτείνει να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές διατροφής και ευεξίας για να αποτρέψετε την αύξηση του σωματικού σας βάρους, χωρίς ωστόσο να συμβιβάσετε τις απολαύσεις που προσφέρουν οι καλοκαιρινές διακοπές:  

  • Τώρα που υπάρχει χρόνος, ξεκινήστε ευχάριστα και υγιεινά την ημέρα σας παίρνοντας πρωινό. Ενεργοποιεί τον μεταβολισμό και βοηθά στην πρόσληψη λιγότερων θερμίδων κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μην ξεκινάτε την ημέρα σας μόνο με καφέ.


Πηγή: Bbcgoodfood

  • Προγραμματίστε τα γεύματα της ημέρας, φροντίζοντας να κάνετε τρία κύρια γεύματα (πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό) και ενδιάμεσα 2-3 σνακ.
  • Είναι πολύ σημαντικό να καταναλώνετε τα γεύματα σε ήρεμο περιβάλλον, όμορφα στρωμένο τραπέζι και απολαμβάνοντας την παρέα σας.
  • Αύξησε την κατανάλωση των λαχανικών που χορταίνουν. Φροντίστε να υπάρχει πάντα σαλάτα στο τραπέζι την οποία θα καταναλώσετε πριν το κυρίως γεύμα.


Πηγή: Comparefitnessworld

  • Πραγματοποιήστε 2-3 σνακ την ημέρα, μειώνοντας τα τσιμπολογήματα μεταξύ των γευμάτων. Χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας για να δημιουργήσετε εύγεστα και χορταστικά σνακ, συνδυάζοντας φρούτα, γιαούρτια και δημητριακά ολικής αλέσεως.


Πηγή: Nakedfitfoods

  • Μην μένετε όλη μέρα νηστικοί στην παραλία με σκοπό να φάτε καλά το βράδυ. Το μυστικό είναι τα μικρά συχνά γεύματα.
  • Πίνετε αρκετό νερό, αλλά να αποφεύγετε χυμούς, αναψυκτικά, μπύρα  και την υπερβολική κατανάλωση cocktails όταν βρίσκεστε στο beach bar, γιατί έχουν πολλές θερμίδες.
  • Αποφύγετε τα βαριά και πικάντικα φαγητά και προτιμήστε φαγητά μαγειρεμένα στον ατμό, ψητά ή βραστά.
  • Τα παγωτά είναι μια δροσιστική και γευστική απόλαυση, ιδιαίτερα για τις μέρες του καύσωνα. Είναι όμως πλούσια σε θερμίδες, ζάχαρη και κορεσμένα (κακά) λιπαρά, γι' αυτό να προτιμάτε τη γρανίτα και το παγωτό γιαούρτι με φρούτα


Πηγή: Xaixoui

  • Κοιμηθείτε! Προσπαθήστε να κοιμάστε πάνω από 8 ώρες την νύχτα.
  • Διώξτε την συσσωρευμένη ένταση κάνοντας άσκηση. Επιλέξτε γυμναστική όπως ποδηλασία, τρέξιμο και σπορ θαλάσσης. Είναι ένας καλός τρόπος να ενισχύσετε και την φυσική σας δραστηριότητα στις διακοπές.

 

Το καλοκαίρι έχει ήδη φτάσει και αν ακόμη δεν έχετε ονειρευτεί τις φετινές σας διακοπές μάλλον έχει έλθει ο καιρός να τις σχεδιάσετε, φροντίστε όμως να έχετε καταγράψει στον «σκληρό δίσκο» της μνήμης σας όλες τις παραπάνω συμβουλές για ένα καλοκαίρι με δυνατές συγκινήσεις και υγεία και ευεξία.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

μοιράσου το!