GUEST POSTS

Σεπτέμβριος: Επιστροφή στην πόλη και στη γυμναστική! Κάντε την αρχή πιο εύκολη με τα tips της κα Στρατουδάκη, personal trainer, Holmes Place Athens

Οι περισσότεροι άνθρωποι θα συμφωνούσαν στο ότι το πιο δύσκολο βήμα προς την επίτευξη ενός στόχου είναι το να κάνεις την αρχή.

Η επιστροφή στην πόλη μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, καθιστούν την επανένταξη στο πρόγραμμα της γυμναστικής μια αρκετά δυνατή πρόκληση! Γεγονός όμως παραμένει, πως από την αρχή έως τον τερματισμό (επίτευξη του στόχου) μας περιμένουν πολλά στάδια.

Μην ανησυχείς όμως, γιατί παρακάτω σου προσφέρουμε 10 tips ώστε η επαναφορά σου να είναι παιχνιδάκι!

1. Να είσαι επιεικής με τον εαυτό σου. Ακόμα και αν πήρες λίγο βάρος ή έχασες λίγο τη φόρμα σου, μη σκας.

2. Ξεκίνα σταδιακά να γυμνάζεσαι και να τρως πάλι πιο σωστά. Απόφυγε τις ακρότητες και μη προσπαθήσεις να τα κάνεις όλα ταυτόχρονα.

3. Πρότεινε σε ένα φίλο να πάτε παρέα στο γυμναστήριο.

Source: google

4. Να επιβραβεύεις τον εαυτό σου για τις επιτυχίες σου και να μη σε παίρνει από “κάτω” αν έφαγες μια μπάλα παγωτό παραπάνω. Μην υπεραναλύεις τα πράγματα που δεν μπορείς να αλλάξεις! Ότι έγινε έγινε, τώρα μπες πάλι σε πρόγραμμα!

5. Επέλεξε ασκήσεις που γυμνάζουν όλο το σώμα.

6. Να πίνεις περισσότερο νερό, και προσπάθησε να κοιμάσαι νωρίς.

Πηγή: google

7. Οργάνωσε τις σκέψεις σου και μην αφήνεις αρνητικά πράγματα να σε αναλώνουν.

8. Βρες μια καινούρια πρόκληση για το σώμα και το πνεύμα σου. Δοκίμασε ένα καινούριο ομαδικό πρόγραμμα.

9.  Να είσαι πανευτυχής που έχεις την υγεία σου και να κάνεις κάθε μέρα τουλάχιστον ένα πράγμα που θα τη βελτιώσει.

10. Ότι και να επιλέξεις, φρόντισε να σε διασκεδάζει. Έτσι θα περνάς πιο καλά και η άσκηση από στόχος θα γίνει hobby!

Καλή επιτυχία!

Κάτια Στρατουδάκη
Personal Trainer
Holmes Place Athens

 

 

 

μοιράσου το!