Οικιακές Συσκευές

Πρώτη στις δημιουργικές διαφημίσεις η LG!

Μερικές διαφημίσεις παρουσιάζουν τόσο έντονο και ιδιαίτερο κινηματογραφικό ενδιαφέρον, ώστε δεν υπάρχει ανάγκη να αναφερθεί το όνομα του προϊόντος ή ακόμα πληροφορίες για το προϊόν, παρά μόνο στα τελευταία δευτερόλεπτα. Οι τηλεθεατές «παρασύρονται» από το μουσικό θέμα που κάνει το σασπένς ακόμα πιο έντονο, και σε συνδυασμό με την εικόνα νιώθουν ότι παρακολουθούν μια μίνι ταινία! Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η διαφήμιση της σκούπας KOMPRESSOR. Με σύμμαχο τη δημιουργικότητα, η LG έχει γνωρίσει μεγάλη επιτυχία στη διαφήμιση. Η ιστορία της εντυπωσιακής σκούπας KOMPRESSOR που με την προηγμένη της τεχνολογία ορμάει για να σώσει αβοήθητα παιχνίδια από τον τρομαχτικό καρχαρία… της σκόνης, έχει ήδη λάβει τρία βραβεία σε δύο ξεχωριστούς διαγωνισμούς: τα βραβεία Clio Awards και το 20th Association of Independent Commercial Producer (AICP) Awards. Να σημειωθεί ότι τα Clio αναγνωρίζονται ως ένα από τα τρία κορυφαία φεστιβάλ διαφήμισης στον κόσμο.

 

 

Η συγκεκριμένη ηλεκτρική σκούπα διαθέτει τεχνολογία ΚΟΜPRESSORTM και εισβάλει στην αγορά με τη λειτουργία Power Punch. Τα δύο αυτά χαρακτηριστικά αποτέλεσαν τα δύο βασικά οπτικά στοιχεία της διαφήμισης. Παρ' όλα αυτά η διαφήμιση απέφυγε σκόπιμα οποιαδήποτε άμεση περιγραφή της ηλεκτρικής σκούπας όπως επίσης δεν αναφέρθηκε σε κανένα από τα τεχνικά της χαρακτηριστικά. Το κινηματογραφικό σποτ του ενός λεπτού, «περνά» ένα μόνο σαφές μήνυμα: Με τεχνολογία KOMPRESSORTM η LG προστατεύει εσάς και την οικογένειά σας. Οπλισμένες με ισχυρές δυνατότητες και υψηλό φιλτράρισμα, μειώνουν το χρόνο που καθαρίζετε και αυξάνουν τον ελεύθερο χρόνο σας. “Η αρχική ιδέα της διαφήμισης ήταν η επιθυμία να αναδείξουμε τις δυνατότητες της υγιεινής που προσφέρει η KOMPRESSOR TM”, δήλωσε ο A-jung Im από το τμήμα των οικιακών συσκευών της LG. “Βέβαια το να δείχνεις απλά μια σκούπα σε ένα πάτωμα είναι τόσο ενδιαφέρον όσο να περιμένεις τη φρεσκοβαμμένη μπογιά να στεγνώσει! Η ιδέα ενός απειλητικού καρχαρία σκόνης ήταν ένας πολύ πιο αποτελεσματικός και ελκυστικός τρόπος να δείξουμε πώς η βασική τεχνολογία της LG, μπορεί να εξολοθρεύσει τα μικρόβια και τα βακτηρίδια που είναι αόρατα ακόμα και στο γυμνό μάτι.” Ωστόσο, η επιλογή μιας εμπορικής ταινίας δεν είναι βέβαια η μοναδική λύση, ούτε φυσικά αυτό σημαίνει ότι θα είναι αποτελεσματική για κάθε προϊόν. Η παρακάτω εικόνα είναι ένα έξυπνο παράδειγμα για το πώς μια ασυνήθιστη ιδέα τραβά το μάτι.

 

 

Σχεδιασμένη για να συμπέσει με το λανσάρισμα του φούρνου μικροκυμάτων SolarDom στη νοτιοανατολική Ασία, η αφίσα έχει σκοπό να κάνει ευρέως γνωστό το πιο δυνατό χαρακτηριστικό του προϊόντος. Η LG ήθελε να δείξει ότι ο φούρνος μικροκυμάτων μαγειρεύει το φαγητό τέσσερις φορές πιο γρήγορα από τους ανταγωνιστές του. Έτσι, συνεργάστηκε με την Y&R από την Ταϊλάνδη προκειμένου να δημιουργήσει ένα ενυδρείο με… ρομποτικά θαλασσινά. Όταν το ενυδρείο στήθηκε σε ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της Νοτιοανατολικής Ασίας στη Bangkok, οι επισκέπτες έβλεπαν με έκπληξη και θαυμασμό τα μαγειρεμένα θαλασσινά να κολυμπάνε! Η υπογραφή «έτοιμα για φάγωμα» συνόψισε χαριτωμένα το βασικό μήνυμα της καμπάνιας που ήταν: “ο φούρνος μικροκυμάτων SolarDom της LG μαγειρεύει με ταχύτητα… φωτιά”. Η διαφήμιση του SolarDom, όπως και εκείνη της ηλεκτρικής σκούπας KOMPRESSOR™, απέφυγε να αναφέρει λεπτομέρειες και τεχνικά χαρακτηριστικά, ευνοώντας έτσι τη φαντασία που κέρδισε το κοινό. Το ενυδρείο έδειξε ξεκάθαρα ότι η ταχύτητα μαγειρέματος του SolarDrom είναι τέτοια, που το ψάρι μπορεί να βγει από το ενυδρείο και να σερβιριστεί κατευθείαν στο πιάτο! Και είναι πολύ σημαντικό να σημειωθεί ότι, από διαφημιστικής άποψης, η σούπερ δημιουργική καμπάνια είχε εντυπωσιακά αποτελέσματα, αφού η κίνηση στο τμήμα ηλεκτρικών ειδών του εμπορικού κέντρου σημείωσε 60% αύξηση.

 

 

Μια άλλη δημιουργική μορφή διαφήμισης φαίνεται στο ταινιάκι που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο με τίτλο Smartphone Championship Race. Στη συγκεκριμένη διαφήμιση το Οptimus Blacκ της LG συναγωνίζεται και τελικά κερδίζει τους αντιπάλους του, των οποίων τα ονόματα μοιάζουν πολύ με τα αληθινά ονόματα των πραγματικών ανταγωνιστών του Optimus… Στο animation, η LG είναι χορηγός σε έναν συναρπαστικό αγώνα που θυμίζει Formula 1. Εκεί εμφανίζεται πρώτη φορά το Optimus Black της LG ως ο πρωτάρης που αγωνίζεται με άλλα, πιο γνωστά και πιο έμπειρα μοντέλα. Οι θεατές ξέρουν βέβαια ποιος θα τερματίσει πρώτος, αλλά δεν είναι εκεί το νόημα. Η μορφή της ταινίας – με δύο ανταποκριτές να περιγράφουν ζωντανά το τι γίνεται στον αγώνα – είναι φυσικό να κρατήσει την προσοχή, ενώ συγχρόνως «περνά» το μήνυμα που θέλει με ένα δημιουργικό τρόπο. Αυτό το γεμάτο ζωή animation έχει σημειώσει περισσότερα από 1,1 εκατομμύρια views στο youtube, δημιουργώντας θετικό… θόρυβο γύρω από το Optimus Black, ενώ προμοτάρει με επιτυχία τα δυνατά στοιχεία του προϊόντος. Η πίστα – με τις ανατριχιαστικές στροφές και τα ύπουλα εμπόδια – κάνει τα πάντα για να τονίσει τον ελαφρύ και λεπτό σχεδιασμό του. Επίσης η κούρσα του Optimus Black μέσα σε ένα σκοτεινό τούνελ βγάζει πραγματικά στο φως την ευκρίνεια και τη φωτεινότητα της οθόνης του. Στο τέλος, το Optimus Black βλέπει πρώτο την καρό σημαία αλλά η LG έχει κερδίσει πολλά περισσότερα. Είτε εξολοθρεύοντας θανατηφόρους καρχαρίες σκόνης, είτε δείχνοντάς μας τηγανιτά ρομπότ να κολυμπούν σε εμπορικά κέντρα, είτε ακολουθώντας την τρελή πορεία ενός αγωνιστικού τηλεφώνου σε δύσκολα κατατόπια, η LG έχει ενισχύσει το προφίλ της - είναι ακόμα πιο cool, ακόμα πιο fun και μάλιστα στον αγώνα της ικανοποίησης ενός απαιτητικού καταναλωτή, βγαίνει νικήτρια. Με την τεχνολογία της LG, σίγουρα Life's Good, αλλά χάρη στη δημιουργική σκέψη και στην πολλή σκληρή δουλειά της ομάδας marketing, η ζωή μπορεί να γίνει και άκρως διασκεδαστική!

μοιράσου το!

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ